Bestelling traceren
Vul je bestelnummer hieronder in en klik op de "Volgen" knop om je bestelling te volgen. Deze kun je terug vinden op je ontvangstbewijs en in de bevestigings-e-mail die wij je hebben toegestuurd.
Volg je bestelling
Je hebt met veel aandacht en zorg je bestelling ontworpen op onze website. Daarna wil je natuurlijk wel op de hoogte blijven van het gehele proces. Volg je bestelling op deze pagina en je bent geïnformeerd. Anders dan bij een winkel die kant-en-klare kleding verkoopt gaan wij aan de slag met jouw order. Je hebt een product op maat besteld en dus maken we die ook geheel op maat, speciaal voor jou. Op deze pagina kun je de status van je bestelling heel exact volgen. Een voor de hand liggende manier om de status te zien is om in te loggen in jouw account. Kies je daar je laatste order dan zie je de status. Een andere manier is via deze speciale pagina, enkel en alleen voor de bestelstatus.
Uitleg van de bestelstatus
Tijdens het verwerken van je bestelling doorgaat jouw order een aantal stappen. Bij iedere stap hoort een andere bestelstatus. Volge je bestelling aan de hand van de status. Hieronder hebben we de statussen voor je opgesomd en voorzien van een korte uitleg.
- Wachtend op betaling / In de wacht – We hebben de betaling van jouw bestelling nog niet ontvangen. De bestelling gaat pas door naar de volgende stap, op het moment dat de betaling door ons is ontvangen.
- In behandeling – Jouw bestelling en betaling zijn ontvangen. Het productieteam is de bestelling aan het voorbereiden en de nodige materialen en artikelen aan het verzamelen.
- In productie – Jouw bestelling wordt gemaakt. Dit betekent dat de kleding is besteld en de bedrukking wordt voorbereid. Vervolgens wordt de kleding daadwerkelijk bedrukt met jouw ontwerp.
- Afgerond – De bestelling is gereed en verstuurd. We zijn klaar met bedrukken en hebben jouw bestelling ingeleverd bij het verzendbedrijf. Je ontvangt van ons tevens een e-mail met track & trace om de zending te kunnen volgen.
- Geannuleerd – De bestelling is geannuleerd en wordt niet in behandeling genomen. Mogelijk heb je zelf het bestelproces afgebroken. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met ons verkoopteam, dan lossen we het probleem meteen op.
- Mislukt – Het is niet gelukt om de bestelling te plaatsen. Je hebt de bestelling afgebroken. Misschien bewust, misschien omdat je erbij weg bent gelopen.
- Terugbetaald – Na overleg is (een gedeelte van) het aankoopbedrag terugbetaald.
Met account en gewoon als gast
Wanneer je tijdens het bestellen hebt gekozen om automatisch een account te laten aanmaken kun je eenvoudig inloggen op Mijn-bedrukt. Hier vind je een overzicht van al je bestellingen en kun je per bestelling de status direct zien. Het kan ook zijn dat je een bestelling als gast hebt geplaatst. In dat geval heb je geen account en kun je dus niet inloggen. Daarvoor is deze pagina bedoeld. Als gast kun je hier alsnog de bestelstatus zien door het invullen van het bestelnummer en jouw e-mailadres. Het bestelnummer vind je terug in de e-mail bestelbevestiging die je krijgt direct na het plaatsen van een bestelling.
Bestelling is afgerond, en nu?
Is de status van jouw bestelling “afgerond”? Dat is goed nieuws. Dit betekent namelijk dat de bedrukte kleding die jij hebt ontworpen naar je onderweg is. Op het moment dat een bestelling de status afgerond krijgt sturen we een e-mail met daarin de barcode van de zending. Je kunt de zending daarmee volgen. Zodra het pakket wordt ingescand bij het verzendbedrijf ontvang je van hun nogmaals een e-mail met dezelfde barcode die je toegang geeft tot een track & trace van de zending. Dus volg je bestelling tot aan de voordeur!
Met account en gewoon als gast















