Veelgestelde vragen

Ontwerpen

Het uploaden van mijn afbeelding lukt niet, wat kan ik doen?
Hoe groot kan de afbeelding worden bedrukt die ik zelf upload?
Kan ik een eigen afbeelding uploaden zonder witte achtergrond?

Bestellen

Hoe weet ik welke maat ik moet kiezen?
Wat zijn de verzendkosten?
Wat is de levertijd?
Kan ik bij jullie 1 stuk bestellen?
Kan ik ook grote aantallen bestellen?
Hoe kies ik de kleur van een artikel?
Wat als ik geen e-mailbevestiging ontvang? 

 

Het uploaden van mijn afbeelding lukt niet, wat kan ik doen?

Upload geen grote bestanden, dit is ook niet nodig voor het bedrukken.
We adviseren het volgende:

  • JPG, of PNG
  • ± 1 MB
  • ± 900 pixels breed/hoog

Zorg dat de afbeelding een bestandsnaam heeft zonder leestekens of spaties. 

 

Hoe groot kan de afbeelding worden bedrukt die ik zelf upload?

Een upload van eigen afbeelding kan maximaal op A4 formaat worden bedrukt.
Logo's of teksten in 1 solide kleur kunnen onbeperkt groot worden bedrukt. 

 

Kan ik een eigen afbeelding uploaden zonder witte achtergrond?

In onze online ontwerpsoftware kunt u een aanwezige witte achtergrond verwijderen met één klik.
Zo bent u altijd verzekerd van een vrijstaand logo, zonder ongewenste witte achtergrond. 

 

Hoe weet ik welke maat ik moet kiezen?

Bij elk product op de productpagina staan de afmetingen per maat vermeld. Raadpleeg deze en verzeker uzelf van een juiste maatkeuze. Naast de afmetingen staat de pasvorm vermeld onder [ Extra informatie ]. De verschillende pasvormen worden hieronder uitgelegd:

  • Normale pasvorm: het artikel heeft een normaal, gemiddelde pasvorm.
  • Ruime pasvorm: het artikel heeft een ruimere pasvorm.
  • Strakke pasvorm: het artikel omsluit het lichaam.
  • Getailleerd: het artikel heeft een strakker uitgelijnde schnitt.
  • Korte pasvorm: het artikel is korter dan normaal.
  • Lang model: het artikel is langer dan normaal.

Omdat wij producten op maat maken is het niet mogelijk een bedrukt artikel te ruilen wanneer deze niet past.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De hoogte van de verzendkosten is afhankelijk van het land en de grootte van de bestelling. Een klein pakket bestaat uit bijvoorbeeld 1 T-shirt, of 2 kleine artikelen. Deze worden verstuurd als brievenbuspost. Een groot pakket is bijvoorbeeld een hooded sweater, of meerder grote artikelen. Dit wordt verstuurd als pakketpost.

 

  Land   Verzendkosten
  Nederland, klein pakket   € 1,99
  Nederland, groot pakket   € 4,99
  België, klein pakket   € 3,99
  België, groot pakket   € 7,99
  NL en BE orderbedrag € 75,-   Gratis

 

Wat is de levertijd?

Het bedrukken van kleding op maat kost wat tijd. Na ontvangst van betaling wordt uw bestelling in productie genomen en indien leverbaar binnen 3-5 werkdagen vervaardigd, waarna deze wordt verstuurd. (wij werken op ma t/m vrij, met uitzondering van feestdagen.) Het Postbedrijf is verantwoordelijk voor de snelheid van de bezorging, die meestal een werkdag duurt. Via de webshop kunt u de status van uw bestelling volgen. 

Enkele tips om teleurstelling te voorkomen:

  • Plaats niet direct een grote bestelling zonder eerst een testproduct te bestellen.
  • Betaal met iDeal, een bankoverschrijving kan de levertijd vertragen.
  • Controleer de maten en afmetingen uit de maattabel nauwkeurig.
  • Controleer de bevestigingse-mail en het besteloverzicht nauwkeurig.
  • Bestel ruim op tijd! Te laat ontvangen artikelen voor bijv. een verjaardag kunnen niet worden teruggestuurd.

 

Kan ik bij jullie 1 stuk bestellen?

Bij ons kunt u een artikel laten bedrukken vanaf 1 stuk. Geen minimale afname dus.

 

Kan ik ook grote aantallen bestellen?

Wanneer u een grotere partij wilt bestellen voor een evenement of wederverkoop kunt u een aangepaste offerte op maat krijgen. Kijk voor meer informatie hierover op www.zeefbedrukt.nl.

x

Hoe kies ik de kleur van een artikel?

Op de productpagina van een artikel kiest u altijd de button [ ontwerpen ]. U opent daarmaa de ontwerp software. Hier kunt u de kleur van het artikel kiezen, ook wanneer u het artikel onbedrukt wilt laten. Aflsuiten met de knop [ gereed ].

 

Wat als ik geen e-mailbevestiging ontvang?

Indien u na het bestellen geen e-mail met bevestiging ontvangt is deze waarschijnlijk in de Spam filter van uw e-mailsoftware tegengehouden. U kunt altijd inloggen met het wachtwoord dat u tijdens het bestellen hebt aangemaakt om uw bestelling te controleren.

 

Heeft u nog andere vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bent u ontevreden? Bezoek dan onze probleemoplosser.